Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 lutego 2014

Wiary!

"Nie bójcie się żyć dla Miłości, dla tej Miłości warto żyć"

To piosenka, którą poznałam i śpiewam na corocznych spotkaniach Młodych w Lednicy. 
Płaczę tam przy niej za każdym razem. 
Z radości. 
Że mogłam poznać Boga. 
Uwierzyć w Niego i sens Jego pomysłu na moje życie. 
Mimo, że czasem zupełnie niezrozumiałe. 
Niesprawiedliwe. 
Ale moja sprawiedliwość nie jest sprawiedliwością Boga. 
Jedno jest pewne. 

Jeśli warto w życiu dla czegoś żyć, to na pewno warto żyć dla Miłości, 
jaką jest i jaką daje nasz Stwórca. 

Nic ponad nasze siły. 

Bo przecież nie ma za trudnych spraw...



Zachęcam do udziału w spotkaniach w Lednicy. Tysiące wartościowych i dobrych ludzi. To jest prawdziwa moc, która mnie i innych uczestników niezwykle napędza. A piosenka, która jest dla mnie jak mantra tutaj: www.lednica2000.pl/multimedia/piosenki-scholi/nie-bojcie-sie-zyc/

Brak komentarzy: